Support
FAQ
FAQ (vanliga frågor och svar)
Här hittar du några guider och annan hjälp för ESET:s säkerhetsprogramvara (på engelska).
Läs mer här (Rekommenderas)
Uppgradera till senaste version ( 2024)
Alla Existerande användare med giltig licens kan uppgradera GRATIS till senaste versionen av sitt program,
Alla användare kommer så småningom få ett meddelande i sitt Antivirus om att det finns en uppgradering tillgängligt, men för de som vill uppgradera redan nu, gör bara så här:
- Öppna bara ESET programfönster (klicka på ikonen)
- Gå till uppdateringar och ev kan du behöva klicka på sök efter uppdateringar, därefter följ instuktionerna
- Starta om datorn
Supportforum
ESET-programvara är avancerad och effektiv men ändå så extremt enkel att använda att du kanske aldrig behöver kontakta teknisk support.
Skulle du ändå behöva fråga något är ESET:s support-avdelning som håller världsklass redo att assistera dig. Du kan också få gratissupport i ESET:s Knowledgebase Videos. (Rekommenderas)
Genomsök din dator gratis online
Om du provar vår online genom-sökning som är gratis kan du se vilka virus, spionprogram och annan skadlig kod som din nuvarande antiviruslösning har släppt igenom.
Genomsök din dator gratis online. Hämta installationsfilen här
Support 24x7
För större organisationer kan ESET erbjuda kontrakt om prioriteringstjänster 24x7.
Förutom våra erbjudanden om standardsupport ovan får ni ett eget supporttelefonnummer där vi prioriterar att svara och servicenivåavtal som gör att ni kan nå någon inom en halvtimme från det att ni ringer. För mer information kontaktar du din ESET-representant.
Kontakta vår support
Om du inte kan hitta svaret på din fråga i vår FAQ, kan du kontakta vår support via e-post till support@jsk.nu
När du kontaktar vår support, vänligen se till att du är så detaljerad angående problemet som möjligt